Op deze pagina proberen we antwoord te geven op de meest gestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Vragen betreft bestellingen
Heb ik mijn bestelling op tijd binnen?
Bestellingen op werkdagen voor 13:00 uur worden doorgaans dezelfde dag verzonden. De transportdienst levert deze meestal de volgende (werk)dag. Wil je zeker zijn dat je bestelling op tijd binnen kan zijn? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op per mail.
Bestellingen op vrijdag (na 13:00 uur), zaterdag en zondag worden doorgaans op maandag verzonden.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op! Als het pakket nog niet is opgehaald door de transportdienst kunnen wij de bestelling nog veranderen of annuleren. Na verzending is dat helaas niet meer mogelijk.
Zojuist heb ik een bestelling geplaatst maar ben nog een product vergeten, kan dit alsnog bij mijn bestelling gedaan worden?
Als het pakket nog niet met de vervoerder is meegegeven kunnen wij het product uiteraard nog toevoegen. Neem altijd zo snel als mogelijk contact met ons op zodat wij het kunnen regelen voor je!
Hoe kan ik een afhaalorder inplannen?
Kies je voor afhalen? Geef dan in de opmerkingen aan tijdens het bestellen wanneer je het zou willen afhalen. Wij nemen altijd contact op om een afspraak met je te maken.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Stuur het/de desbetreffende product(en) binnen 14 dagen na aankoop terug met ingevuld retourformulier. Wij zullen zorgdragen voor de terugbetaling binnen 14 dagen.
Vragen betreft producten
Ik wil de producten zien voordat ik ze koop, is dat mogelijk?
Natuurlijk! We hebben veel filmpjes en foto’s van onze producten beschikbaar om je een goed beeld te geven. Mocht je toch graag een product persoonlijk willen bekijken, dan bieden we de mogelijkheid om op afspraak langs te komen.
Is de gekleurde poeder in jullie producten giftig?
Nee hoor, juist niet. Wij nemen geen enkel risico als het gaat om jou en je ongeboren kindje. De poeder en kleurstof is op natuurlijke basis.
Van één product heb ik één jongen en één meisje bestel, hoe kan ik deze herkennen?
Als er twee dezelfde producten worden besteld met verschillende kleuren dan zullen deze apart verzegeld in een verpakking zitten waar het geslacht op staat. Is de verzegeling verbroken? Dan kan het product helaas niet retour worden gestuurd. Als je de verpakking van de kleur welke je niet nodig hebt gesloten laat mag je deze uiteraard binnen 14 dagen retourneren.
Er is een product dat ik graag wil hebben niet op voorraad. Hoe weet ik wanneer het weer binnenkomt?
Neem gerust contact met ons op. Doorgaans is een product maximaal binnen enkele werkdagen weer aangevuld. Wil je het zeker weten? Bel, mail of app ons!
Helaas kan ik niet het gewenste aantal producten in mijn winkelwagentje plaatsen?
Het kan zijn dat het product niet voldoende op voorraad meer is. Wil je dit zeker weten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!