Veel gestelde vragen...
Op deze pagina proberen we antwoord te geven op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen?
Mail het ons! info@hoezoschattig.nl
Vragen betreft bestellingen
Bestellingen op werkdagen voor 15:00 uur worden doorgaans dezelfde dag verzonden. De transportdienst levert deze meestal de volgende (werk)dag. Wil je zeker zijn dat je bestelling op tijd binnen kan zijn? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op per mail.
Bestellingen op vrijdag (na 15:00 uur), zaterdag en zondag worden doorgaans op maandag verzonden.
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op! Als het pakket nog niet is opgehaald door de transportdienst kunnen wij de bestelling nog veranderen of annuleren. Na verzending is dat helaas niet meer mogelijk.
Als het pakket nog niet met de vervoerder is meegegeven kunnen wij het product uiteraard nog toevoegen. Neem altijd zo snel als mogelijk contact met ons op zodat wij het kunnen regelen voor je!
Kies je voor afhalen? Geef dan in de opmerkingen aan tijdens het bestellen wanneer je het zou willen afhalen. Wij nemen altijd contact op om een afspraak met je te maken.
Stuur het/de desbetreffende product(en) binnen 14 dagen na aankoop terug met ingevuld retourformulier. Wij zullen zorgdragen voor de terugbetaling binnen 14 dagen.

Vragen betreft producten
Natuurlijk! Onze producten hebben veel filmpjes en foto’s om zo een goed beeld te krijgen. Wil je liever persoonlijk contact? Dan zijn onze producten te bewonderen en te koop in onze showroom welke enkel op afspraak geopend is.
Nee hoor, juist niet. Wij nemen geen enkel risico als het gaat om jou en je ongeboren kindje. De poeder en kleurstof is op natuurlijke basis.
Als er twee dezelfde producten worden besteld met verschillende kleuren dan zullen deze apart verzegeld in een verpakking zitten waar het geslacht op staat. Is de verzegeling verbroken? Dan kan het product helaas niet retour worden gestuurd. Als je de verpakking van de kleur welke je niet nodig hebt gesloten laat mag je deze uiteraard binnen 14 dagen retourneren.
Neem gerust contact met ons op. Doorgaans is een product maximaal binnen enkele werkdagen weer aangevuld. Wil je het zeker weten? Bel, mail of app ons!
Het kan zijn dat het product niet voldoende op voorraad meer is. Wil je dit zeker weten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!