Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat je beide geslachten hebt besteld of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Download het retourformulier
Deze kunt u met de zending meesturen zodat wij kunnen zorgen voor een snelle en onbezorgde afhandeling.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag gecrediteerd, indien u de gehele order annuleert krijgt u het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hoezoschattig.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Producten waar een verzegeling van toepassing is kan enkel worden geretourneerd als de verzegeling niet verbroken is. Wij zullen dit op de verpakkingen duidelijk vermelden. (dit laatste komt enkel voor bij producten waarbij beide geslachten besteld worden.)
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@hoezoschattig.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. Ballonnen en maatwerk kunnen niet geruild worden.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Uitsluiting van retourrecht
Enkele producten kunnen om diverse redenen niet worden geretourneerd:
- Bonbons en chocolade (versheid en hygiëne)
- Sweet table snoepgoed (versheid en hygiëne)
- Gevulde (helium) ballonnen (product op maat gemaakt)
- Gepersonaliseerde items (product op maat gemaakt)
Heeft u vragen over een bepaald product en retourrecht? Neem dan gerust contact met ons op.